آلو شابلون ۱۴۰۱بخورید تا با چربی های اضافه تان خداحافظی کنید

آلو چیست؟ آلو شابلون ۱۴۰۱ یک میوه هسته دار با اندازه متوسط است.

پرطرفدارترین نوع آن دارای پوستی به رنگ بنفش مایل به قرمز تیره با گوشت زرد در داخل است، همچنین می توانید آلوهایی را پیدا کنید که به رنگ سبز-زرد هستند.

همه گونه ها دارای یک هسته در مرکز میوه هستند که قابل خوردن نیست. وقتی آلو خشک شود، آلو به نام آلو شناخته می شود.

طیف کاملی از راهنماهای فواید سلامتی ما را کشف کنید و برخی از دستور العمل های آلو مورد علاقه ما را بررسی کنید، از سالاد چغندر برشته، آلو و اسپند گرفته تا بتی آلو.

یک وعده 80 گرمی فراهم می کند:

29 کیلو کالری / 124 کیلوژول
0.5 گرم پروتئین
0.1 گرم چربی
7.0 گرم کربوهیدرات
1.7 گرم فیبر
192 میلی گرم پتاسیم


یک وعده 80 گرمی به عنوان یکی از پنج وعده غذایی شما در روز به حساب می آید که تقریباً دو میوه کوچک یا یک آلو متوسط است. اینفوگرافیک قابل چاپ ما را بررسی کنید تا دریابید که چه چیز دیگری در 5 روز شما اهمیت دارد.

آلو و شاه توت در یک ظرف سفید خرد می شوند؛ 5 مزیت برتر سلامتی:

سرشار از آنتی اکسیدان: آلو سرشار از ترکیبات گیاهی است که خواص آنتی اکسیدانی دارند، به این معنی که از واکنش اکسیژن با سایر مواد شیمیایی و آسیب رساندن به سلول ها و بافت ها جلوگیری می کند.

آنها به خصوص غنی از آنتوسیانین هستند، ترکیباتی که مسئول پوست تیره آلو هستند. در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که آلو نسبت به سایر میوه‌ها از جمله هلو و شلیل غنی‌تر از این ترکیبات محافظ است.

ممکن است خواص ضد التهابی داشته باشد: به نظر می رسد ترکیبات گیاهی محافظ آلو دارای خواص ضد التهابی هستند و ممکن است به پیشگیری از بیماری هایی مانند سرطان، دیابت و چاقی کمک کنند.

ممکن است به مدیریت سطح قند خون کمک کند: آلو به ویژه سرشار از پلی فنول به نام اسید کلروژنیک است، ترکیبی که در قهوه نیز یافت می شود، به نظر می رسد که به تعادل قند خون و تنظیم اشتها کمک می کند.

مصرف کامل میوه تضمین می کند که از محتوای فیبر غنی آن بهره مند شوید، که به کند شدن ترشح قندهای طبیعی آن کمک می کند.