آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان ساده pdf

برنامه نویسی اندروید چیست؟ برای برنامه نویسی اندروید از کجا باید شروع کنم؟ آیا برنامه نویسی اندروید درآمد خوبی دارد؟ چگونه برنامه نویس اندروید شویم؟
اندروید یکی از سیستم عامل های، اسمارت فون های مختلف می باشد. که در چد سال اخیر با سرعت زیادی وارد بازار شده اند. اندروید از محدودیت هایی که سیستم عامل آیفون دارد آزاد است، زیرا یک سیستم عامل رایگان و اوپن سورس می باشد. به همین دلیل روی انواع گوشی های مختلف استفاده شده است. این سیستم عامل روی انواع پردازند های مختلف قابل نصب و اجرا می باشد. گفتنی است سیستم عامل اندروید به دلیل محبوبیت زیادی که دارد، دارای بیشترین درصد اسفاده توسط گوشی های هوشمند مختلف می باشد، و همچنین توسط گوگل نیز در حال توسعه می باشد. با یادگیری این برنامه نویسی می توانید درآمد خوبی را کسب کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

برنامه نویسی اندروید را از کجا شروع کنیم؟

برای شروع به برنامه نویسی اندروید، باید در ابتدا تصمیم داشته باشیم تا در صورت بروز مشکلی، کار را کنار نخواهیم گذاشت. در صورت داشتن علاقه، باید نرم افزار های مختلفی که برای شروع به برنامه نویسی اندروید ضروری است، را تهیه کرده و نصب کنید. قبل از نصب باید یک زبان برنامه نویسی را انتخاب کنیم ،و آن ره به طور کامل مسلط باشیم، تا بتوانیم یک اپلیکیشن اندرویدی ساده را پیاده سازی کنیم، که این نیازمند داشتن توانایی حل مسئله می باشد. اگر توانایی حل مسئله شما قوی باشد بدون شک می توانید، برای هر پلتفرمی بدون هیچ نگرانی نرم افزار های مختلف را پیاده سازی کنید.

آموزش برنامه نویسی اندروید

شروع به برنامه نویسی اندروید

حال باید بدانیم چه نرم افزار هایی برای شروع برنامه نویسی برای اندروید نیاز داریم؟
قدم اول استفاده از یک IDE قدرتمند می باشد، که شما در ابتدا باید با این IDE به طور کامل آشنا شوید، تا بتوانید به راحتی در این محیط برنامه نویسی کنید. قدم بعدی، شما باید به آموزش های مختلف که در این زمینه انتشار شده اند، رجوع کنید تا بتوانید با مراحل ایجاد یک برنامه ی اندرویدی آشنا شوید. برای آشنایی بیشتر می توانید به خود گوگل نیز مراجعه کرده، که آموزش های بسیار خوبی در این زمینه برای علاقه مندان آماده کرده است. ضمنا باید گفت که برای پیشرفت در زمینه برنامه نویسی، باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، تا بتوانید از منابع مختلف برای یادگیری بهره ببرید.
محیط برنامه نویسی (IDE) مورد نیاز برای نصب، SDK می باشد. که دارای کتابخانه های غنی ،برای اپلیکیشن های شما می باشد. که می توانید به راحتی از آن برای تولید اپلیکیشن های اندروید استفاده کنید. ولی SDK پیش نیاز هایی دارد که باید قبل از آن نصب کنیم. که عبارتند از:
JDK
Apache Ant
Python یا java
برای شروع به برنامه نویسی اندروید، باید این مراحل را طی کنید، و زبان برنامه نویسی که می خواهید با آن اپلیکیشن تولید کنید، را نیز آماده باشید. و اولین اپلیکیشن خود را به تولید برسانید.
برای تهیه آموزش های برنامه نویسی اندرویداین مجموعه، با ما در تماس باشید.
منبع: آرادسئو