آموزش برنامه نویسی اندروید در لینوکس

برنامه نویسی اندروید برای لینوکس چه پیش نیاز هایی لازم دارد؟ آموزش های تهیه شده در این زمینه شامل کدام قسمت ها می باشد؟
از آنجا که برنامه نویسی به یک کار و مهارت بسیار با اهمیت تبدیل شده، برنامه نویسی کردن برای اندروید نیز به شغلی که بازار کار خوبی دارد تبدیل شده است، و امروزه بیشتر برنامه نویسان به سمت این برنامه نویسی پردرآمد کشیده شده اند. هر فردی می تواند برنامه ی خود را تولید کند و در بازار برنامه ها به فروش رساند.
برنامه نویسی اندروید، در پلتفرم های مختلفی قابل انجام است، فقط باید امکاناتی که لازم است را فراهم کنیم تا بتوانیم برنامه نویسی را شروع کنیم.
برنامه نویسی اندروید در لینوکس نیز نیاز به آماده کردن زیر ساخت مناسب می باشد.

برنامه نویسی اندروید در لینوکس

برای شروع کار نیاز به محیط برنامه نویسی داریم که اکلیپس یکی از گزینه هاست، که گوگل نیز از آن پشتیبانی می کند، و یک کیت توسعه نرم افزاری (sdk) که نسخه لینوکس باشد را نصب می کنیم. جاوا و محیط توسعه IDE و JRE. که توضیح کامل این قسمت ها در آموزش ها موجود می باشد.
تا به امروز سایت آراد سئو بهترین آموزش های خود را در زمینه انواع برنامه نویسی ها به علاقه مندان ارائه داده است. می توانید با سفارش این محصول از بهترین آموزش های این سایت بهره مند شوید که شامل تمام قسمت های برنامه نویسی در اندروید در لینوکس می باشد. بعد از این آموزش به راحتی می توانید در سیستم عامل لینوکس برنامه نویسی کنید.
منبع: آرادسئو