آموزش برنامه نویسی با گوشی اندروید

آیا تا به حال با گوشی خود برنامه نویسی کرده اید؟ چه تفاوت هایی با دیگر برنامه نویسی ها دارد؟ آموزی این نوع برنامه نویسی توسط کدام شرکت ها ارائه می شود؟ برای آموزش این روش با ما همراه باشید.
علاقه مندانی که بیشتر وقت خود را با برنامه نویسی سپری می کنند یعنی میشه گفت که کار یا شغل آن ها برنامه نویسی می باشد. برای مواقعی که به دسکتاپ خود دسترسی ندارند نباید نگران شوند، زیرا برای راحتی کار شما محیط هایی برای اندروید طراحی شده که به راحتی می توانید با آن محیط ها، در گوشی اندروید خود، برنامه نویسی انجام دهید.

تفاوت با سایر برنامه نویسی ها

شاید کسانی با شنیدن اینکه در گوشی اندرویدی هم می توان برنامه نویسی کرد زیاد جدی نگیرد. ولی واقعا این اتفاق افتاده و محیط هایی به وجود آمده اند که می توان برنامه نویسی هایی مانند سی، سی پلاس پلاس و جاوا را در این محیط ها به سادگی انجام داد. موقع برنامه نویسی در این محیط ها هر لحظه خطاهایی که ممکن است موقع برنامه نویسی ایجاد شود، به شما هشدار می دهد یعنی به صورت هوشمند طراحی شده اند، و در پایان با اجرای بی تقص، یک برنامه ی کامل را به شما تحویل خواهد داد.
محیط های زیادی در بازار برای برنامه نویسی در اندروید به وجود آمده که عبارتند از:
AIDE
Java Code Viewer
C/C++ Compiler
JavaIDEdroid
DroidEdit
C++ Programming Reference FREE
این ها چند نمونه از این محیط های برنامه نویسی در اندروید می باشد، که می تواندی با نصب هر کدام از این ها در اندروید خود برنامه نویسی کنید.
برای تهیه مجموعه آموزش های ما می توانید به سایت آراد سئو مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
منبع: آرادسئو