آموزش برنامه نویسی موبایل اندروید و IOS

آیا می خواهید برنامه نویسی موبایل اندروید و ios را یاد بگیرید؟ با برنامه نویسی موبایل صاحب شغل و در آمدی میلیاردی شوید
روز به روز صنعت تکنولوژی پیشرفت کرده و محصولات جدیدی وارد بازار می شود از مهم ترین محصولات فناوری و ارتباطات که هر روز مدل های مختلفی از آن وارد بازار می شود گوشی موبایل و تبلت هاست.
تا چند سال پیش همه ی ما از گوشی های دکمه دار و معمولی استفاده می کردیم و هیچ وقت فکر نمی کردیم که موبایلی ساخته شود که فقط با لمس صفحه آن بتوان دنیایی از کارها را انجام داد. موبایل های لمسی بر حسب شرکت سازنده خود دارای سیستم عامل مختلفی می باشند. برای مثال اکثر موبایل و تبلت های موجود در بازار تحت عنوان سیستم عامل اندروید، تعدادی تحت سیستم عامل ios شرکت اپل و تعداد کمی تحت سیستم عامل های جاوا و سیمبین کار می کنند.
با توجه به این که اکثر موبایل های موجود در بازار تحت سیستم عامل اندروید و ios فعالیت می کنند بسیار منطقی و عقلانی به نظر می رسد که افرادی که می خواهند در زمینه برنامه نویسی آپ ها فعالیت کنند در این حوزه ها شروع به کار کنند.
مقدمه ی لازم برای فعالیت در این حوزه آشنایی با سیستم عامل موبایل ها، کار با نرم افزار های جانبی، توانایی جمع آوری داده ها و اطلاعات عمومی بالا در حوزه موضوع مشخص و در نهایت آشنایی با یکی از زبان های برنامه نویسی که همه ی این موارد لازمه ورود به دنیای برنامه نویسی است.
بر همین اساس مجموعه ما به عنوان بزرگ ترین آموزشگاه در زمینه آموزش برنامه نویسی در حوزه های مختلف اقدام به آموزش و استخدام برنامه نویسان موفق می کند فلذا علاقه مندان می توانند از طریق شماره تماس زیر یا مراجعه به سایت اینترنتی ما نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام فرمایند.
منبع: آرادسئو