آموزش تصویری برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی

آیا می خواهید برنامه نویسی اندروید را در کمترین زمان یاد بگیرید؟ آیا می خواهید بهترین آموزش های اندروید را به زبان فارسی داشته باشید؟ برای بهترین آموزش ها با سایت ما همراه باشید.
امروزه سیستم عامل اندروید در همه جا و در تمام وسایل الکترونیکی به چشم می خورد، از گوشی های هوشمند گرفته، تا خودرو و سایل خانگی، به این سیستم عامل مجهز شده اند. و هوشمند سازی در آن ها استفاده شده است. به دلیل کمیاب بودن آموزش های فارسی اندروید در ایران، می توان گفت که خود ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم برنامه نویسی اندروید را یاد بگیریم و از برنامه نویسان حرفه ای کمک بگیریم. پایگاه برنامه نویسی ایران یکی از سایت های برنامه نویسی می باشد، که تقریبا در زمینه هر نوع زبانی پروژه و آموزش برنامه نویسی انجام می دهد. علاقه مندان می توانند برای آموزش اندروید به زبان فارسی، به این سایت مراجعه کنند.

آموزش برنامه نویسی اندروید

برنامه نویسی برای اندروید در محیط Basic4Android

برای برنامه نویسی در اندروید، محیط اکلیپس و اندروید استودیو برای مبتدیان کمی سخت خواهد بود، اگر می خواهید برنامه نویسی اندروید را از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید و در این راه به مشکلی برنخورید، پیشنهاد ما این است که از محیط Basic4Android شروع کنیدف زیرا نسبت به آن دو کمی راحت تر و ساده تر می باشد.
همیشه برای برنامه نویسی اندروید پیش نیاز هایی، باید باشد، که باید آن ها را نصب و سپس نرم افزار اصلی را نصب کنیم. پیش نیاز های برنامه نویسی اندروید عبارتند از:
Java Run Time
Sdk
Jdk
این سه پیش نیاز را باید نصب کنید و سپس Basic4Android را نصب کنید. حال که اقدامات اولیه را انجام دادید، می توانید وارد محیط برنامه نویسی شوید و اولین برنامه را با توجه به آموزش های تصویری اندروید، انجام دهید. هیچ آموزشی مانند آموزش تصویری و پروژه محور موفق تر نمی باشد.
وقتی وارد محیط Basic4Android می شوید، قبل از هر کاری باید پروژه را ذخیره کنید سپس برنامه نویسی را شروع کنید. محیط نرم افزار Basic4Android به شکل زیر می باشد.

آموزش برنامه نویسی اندروید

آموزش تصویری FACTORY RESET اندروید

اگر شما گوشی هوشمند اندروید خود را می خواهید اطلاعاتش را پاک کنید و به اطلاعات کارخانه، که هیچ اپلیکیشن یا برنامه ای روی آن نصب نشده بود؛برگردانید. برای این کار باید تنظیماتی صورت گیرد، که به صورت مرحله ای برای شما نشان خواهیم داد.
شما می توانید هم از طریق تنظیمات گوشی خود، و هم از طریق روشی که در زیر نشان می دهیم، ریست گوشی را انجام دهید.
گوشی خود را خاموش کنید.
دکمه افزایش صدا و home را با هم بگیرید و گزینه wipe data/factory reset کلیک کنید.
بعد از کلیک گزینه های زیادی را مشاهده خواهید کرد، که باید گزینه yes –delete all user را انتخاب کنید.
بعد از این مراحل گوشی به صورت خودکار روشن خواهد شد، و اگر به محتویات گوشی نگاه کنید هیچ اطلاعاتی را نخواهید دید.

منبع: آرادسئو