آموزش صفر تا صد برنامه نویسی اندروید رایگان

برنامه نویسی اندروید چرا طرفداران زیادی دارد؟ آیا می دانید در آینده ی نزدیک برنامه نویسی موبایل فراگیرتر از امروز خواهد شد؟ آموزش صفر تا صد اندروید، شامل کدام مراحل از برنامه نویسی می شود؟
برنامه نویسی اندروید، یکی از برنامه نویسی های رایگان و متن باز می باشد و شما می توانید به راحتی آن را از اینترنت دانلود و نصب کنید. ضمنا اندروید توسط گوگل توسعه پیدا کرده است. به دلیل اینکه اندروید و اپلیکیشن های موبایل، به سرعت در حال افزایش می باشدف می توان گفت که علاقه مندان به برنامه نویسی اندروید، نباید فرصت را از دست بدهند، چرا که رفته رفته بازار رقابت بین اپلیکیشن های اندروید بیشتر می شود.

برنامه نویسی اندروید رایگان

آموزش برنامه نویسی اندروید

شما برای شروع، به پیش نیاز هایی احتیاج داریدف که باید در آن ها نیز مهارت کسب کنید. مثلا زبان برنامه نویسی، که باید براساس علایق خود انتخاب کنید، برای برنامه نویسی اندروید، زبان های مختلفی وجود دارد، که از مشهورترین آن ها، جاوا و سی شارپ می باشد، برنامه نویسی جاوا یکی از پیشنهادات گوگل برای برنامه نویسی اندروید، می باشد و همچنین این زبان به دلیل وابسته نبودن به سخت افزار یا سیستم عامل خاصی، دارای امنیت بالایی می باشد. زبان سی شارپ هم با استفاده از ابزار زامارین، برای اندروید برنامه نویسی انجام می دهد، که می توانید هر کدام را که خواستید برگزینید.
برای آموزش های برنامه نویسی اندروید باید محیط قدرتمندی را نیز انتخاب کنید، که برنامه نویسان حرفه ای از دو محیط اکلیپس و اندروید، استفاده می کنند.

برنامه نویسی اندروید رایگان

آموزش رایگان صفر تا صد برنامه نویسی

وقتی صحبت برنامه نویسی از صفر تا صد می شود، یعنی شما آموزش هایی را دریافت خواهید کرد که با تمام جزئیات همراه استف پس نباید چنین آموزش هایی را در رابطه با برنامه نویسیف به ویژه برنامه نویسی اندروید، از دست دهید. به دلیل اینکه در برنامه نویسی هر چقدر که، به مهارت شما افزوده شود، همانقدر هم پروژه های پیشرفته ای را تولید خواهید کرد.
پس علاقه مندان به برنامه نویسی، باید همیشه آموزش های جدید برنامه نویسی را مطالعه کنند، این لازمه کار یک برنامه نویس می باشد. شما هم اگر می خواهید آموزش های صفر تا صد برنامه نویسی اندروید را، به صورت رایگان دریافت کنید، می توانید به سایت ما مراجعه کرده و اطلاعات کافی را کسب کنید.

منبع: آرادسئو