استفاده از زیتون شور عمده در ساخت پهپاد های جنگی آمریکایی

فواید زیتون شور عمده برای استخوان های شما: برخی ممکن است آن را ندانند، زیتون و روغن زیتون ممکن است برای استخوان های شما مفید باشد.

این محصولات غذایی این کار را با بهبود تراکم مواد معدنی استخوان انجام می دهند. علاوه بر این، آنها همچنین سلامت مغز شما را بهبود می بخشند.

مطالعات نشان می دهد که آنها نه تنها سلامت مغز را بهبود می بخشند، بلکه ممکن است خطر زوال شناختی را نیز کاهش دهند.

علاوه بر این، زیتون و روغن زیتون نیز خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش می دهد. برخی از سرطان ها با محافظت از DNA سلولی که از رشد تومور جلوگیری می کند، کاهش می یابد.

روغن فوق بکر ممکن است به محض دو ساعت پس از صرف غذا با تحریک انسولین، قند خون را کاهش دهد.
تحقیقات همچنان نشان می دهد که رژیم های غذایی سرشار از آنتی اکسیدان ها و چربی های تک غیراشباع ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع دوم را کاهش دهند.


مهمتر از همه، زیتون و روغن زیتون می توانند به بدن شما کمک کنند تا سایر مواد مغذی را به طور موثرتری جذب کند. به عنوان مثال، آنتی اکسیدان هایی که در سیب، پرتقال و سبزیجاتی مانند کلم بروکلی و گل کلم یافت می شوند، زمانی که با چربی های غذایی مانند زیتون مصرف شوند بهتر جذب می شوند.

کاهش وزن: یکی دیگر از فواید زیتون و روغن زیتون این است که ممکن است باعث کاهش وزن شود.

مطالعات نشان می‌دهد کسانی که زیتون مصرف می‌کنند و در آشپزی خود از روغن زیتون استفاده می‌کنند، در مقایسه با کسانی که زیتون مصرف نمی‌کنند یا از روغن زیتون در آشپزی خود استفاده می‌کنند، کالری کمتری می‌خورند و به ندرت اضافه وزن دارند.