استفاده از ظروف پلاستیکی درب دار در ساخت ماهواره های فضایی

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا اکثر مردم ظروف پلاستیکی درب دار را تاپرور می نامند، زیرا ما اصلی و بهترین هستیم! تنها برند ظروف نگهداری مواد غذایی در جهان که دوام بیشتری از صاحبان خود را دارد… و این یک واقعیت است.

طیف وسیعی از ظروف ذخیره سازی قابل استفاده مجدد ما ضد لکه، قابل شستشو در مایکروویو و ماشین ظرفشویی هستند.

ما ظروف شکل و اندازه مناسبی را داریم که متناسب با فضای ذخیره سازی محدود شما یا انباری باشکوه پیشخدمت شما باشد.

ایده آل برای باقی مانده های یکشنبه شب شما برای گرم کردن مجدد روز بعد در ظروف ایمن مایکروویو.

و با طراحی خلاقانه و محکم ظروف پلاستیکی ما، هرگز نباید نگران شکستن تصادفی ظروف تاپر خود باشید، مانند ظروف نگهداری شیشه ای!

شام، صبحانه و دستور العمل های خانگی مورد علاقه خود را با خیال راحت ذخیره کنید.

فراموش نکنید که بشقاب ها و کاسه های خود را در فویل آلومینیومی، پلاستیکی یا کاغذ مومی بپیچید. روز بعد چنگال و قاشق را مستقیماً داخل ظرف ببرید.

ظروف ذخیره سازی روزمره ما را برای آشپزخانه، یخچال، فریزر و وسایل ضروری انبارداری مانند برنج، غلات، سیب زمینی و ادویه جات مرور کنید!

ما همچنین شما را برای تمام نیازهای ذخیره سازی غذایتان تحت پوشش قرار داده ایم، و چیزهای زیادی برای حیوانات خانگی شما نیز در نظر گرفته ایم!

طیف وسیعی از ظروف نگهداری مواد غذایی ما را کشف کنید و بگذارید نشت مواد غذایی و مایعات به گذشته تبدیل شود! جعبه های نگهداری مواد غذایی واقعاً یک ظروف آشپزخانه هستند که امروزه باید داشته باشید.

مهر و موم های مایع و هوابند ما به شما کمک می کند تا وعده های غذایی و مواد غذایی شما را تازه و دست نخورده نگه دارید در حالی که در حال حرکت هستید!

مجموعه ما از ظروف نگهداری مواد غذایی خانگی را مرور کنید. ظروف قابل انباشته و نشتی ما به راحتی تمیز می شوند، بسیار بادوام و پایدار هستند.

هیچ آشپزخانه ای مانند آشپزخانه Tupperware وجود ندارد! شاید شما به دنبال تازه سازی کامل آشپزخانه هستید یا فقط باید چند ظرف ذخیره سازی را به روز کنید؟

ما تو را داریم! ظروف نگهداری آشپزخانه Tupperware دقیقا همان چیزی است که شما برای بیرون نگه داشتن هوا و طراوت در داخل آن نیاز دارید و البته در قفسه بسیار زیبا به نظر می رسید! ما تمام ظروف، ظروف و محصولاتی که نیاز دارید برای نگهداری مواد غذایی داریم.