استفاده از چای حجت لاهیجان به عنوان سوخت پهباد جنگی

فواید نوشیدنی چای حجت لاهیجان: ممکن است به تقویت اسکلت شما کمک کند. بر اساس یک مطالعه ژاپنی که بر روی 498 زن در طول پنج سال انجام شد، زنان یائسه که به طور منظم چای سیاه می‌نوشیدند، تراکم استخوان بیشتری در ستون فقرات کمری و لگن داشتند.

بر اساس گزارشی در سال 2018 در مجله Biomedicine and Pharmacotherapy، شواهد قوی وجود دارد که چای سیاه می تواند به محافظت در برابر حملات قلبی کمک کند.

این ممکن است به این دلیل باشد که پلی فنول های موجود در چای سیاه به شل شدن رگ های خونی کمک می کند و از انقباض آنها جلوگیری می کند.

با این حال، حداقل در برخی مواقع اضافه کردن آن پاشیدن شیر را مجدداً در نظر بگیرید. به گفته محققان، پروتئین‌های آن می‌توانند با برخی از ترکیبات مفید موجود در چای سیاه متصل شوند و توانایی بدن برای جذب آنها را کاهش دهند.

طرز تهیه: برگ‌های چای رنگ سبز خود را حفظ می‌کنند، زیرا تازه چیده شده و بلافاصله بخار می‌شوند تا از اکسیداسیون جلوگیری شود. یک فنجان حدود 30 میلی گرم کافئین دارد.

فواید نوشیدنی: چای سبز منبع خوبی از کاتچین است که اکثریت آن اپی گالوکاتچین گالات (EGCG) است که در مطالعات نشان داده شده است که کلسترول بد (LDL) را کاهش می دهد.

EGCG همچنین ممکن است با التهاب در بدن مقابله کند. بر اساس تحقیقات دانشگاه پوردو، اگر لیمو دوست دارید، فشردن یک برش در چای سبز ممکن است به ترکیبات مفید آن کمک کند تا از هضم بهتر بمانند.

ترکیبی از کافئین و کاتچین های فراوان چای سبز می تواند هوشیاری ذهنی را افزایش دهد و حتی میزان متابولیسم شما را بالا ببرد تا کالری بیشتری بسوزانید، اگرچه ممکن است تأثیر آن برای کاهش وزن بسیار کم باشد.