الگو متفاوت جوراب های طراحی شده

او دو الگوی مختلف برای جوراب بافتنی طراحی کرد: یک جوراب ساده‌تر و راه راه به رنگ‌های UEF برای مبتدی‌ها و یک جوراب رنگی کمی سخت‌تر برای بافنده‌های پیشرفته.

مدیر منابع انسانی و بهزیستی کارکنان، اولا هورسکاینن فوراً از این ایده هیجان زده شد.

کشش: دوخت جعبه کادو ساق بلند: 23 دانه در 30 ردیف = 10 سانتی متر الگوی جوراب ها از بالا به پایین بافته می شود. ساق به صورت دنده گره خورده و پای جوراب به دوخت جوراب است.

راه راه های روی جوراب طوری طراحی شده اند که نیازی به بریدن نخ ها بین راه راه ها نباشید. اختصارات: st (sts) = stitch (stitch) k = knitp = purlr = rowLeg با استفاده از نخ سفید روی 48 (52) پایه بریزید. روش انتخابی شما 6 رج دنده k2 p2 ببافید.

پس از این کار، روی قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا قرار دهید و 2 رج به صورت دنده ای ادامه دهید. سپس 3 رج را با رنگ سفید ببافید. سپس به نخ مشکی بروید و 2 رج دنده ببافید. آنقدر ادامه دهید تا اندازه دنده 43 ردیف شود.

پس از این کار، جیوه در تلویزیون قدیمی پارس را مطابق نمودار A و جوراب چپ را مطابق نمودار B ببافید. در ردیف اول نمودار به سوزن های 4 میلی متری تغییر دهید. . در ردیف آخر نمودار، به سوزن های 3.5 میلی متری برگردید. رج آخر را در فواصل معین 4 دانه کم کنید.

  • منابع:
  1. UEF gets its very own sock knitting patterns
  • تبلیغات: 
  1. با این کالاها از هر انگشتتان پول می ریزد!
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. داستان ذوب شدن یک مرد 40 ساله در دیگ بخار
  4. مردی که با استفاده از بیل مکانیکی مسافر کشی هم می کند