انار شیرین امروز که برطرف کننده امراض گوارشی شناخته شد

شایان ذکر است که انار شیرین امروز ممکن است به بهبود سلامت کلیه کمک کنند: سنگ‌های کلیه که مانند سنگ‌های کوچکی هستند که می‌توانند در کلیه‌های ما تشکیل شوند، در حدود 11 درصد از مردان و 6 درصد از زنان در ایالات متحده رخ می‌دهند، اگر درمان نشوند، می‌توانند باعث خون در ادرار، درد شدید و عوارض شدید کلیوی شوند.

یک مطالعه از انار به عنوان متحدی در پیشگیری و مدیریت سنگ کلیه به لطف فیتوفنول های رژیمی آنتی اکسیدانی که برای جلوگیری از تشکیل سنگ موثر است، حمایت می کند.

آنها کربوهیدرات های پیچیده را ارائه می دهند: علیرغم پیام های ترسناک اخیر در فرهنگ رژیم غذایی در مورد کربوهیدرات ها، کربوهیدرات ها یک گروه درشت مغذی هستند که ما در هر وعده غذایی و میان وعده به آن نیاز داریم.

در واقع، ما به کربوهیدرات نیاز داریم که از حدود نیمی (یا بیشتر، بسته به نیازهای خاص شما) از دریافتی ما تامین شود. گنجاندن انار و آب انار در وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها می‌تواند به ما در رفع نیازهای کربوهیدراتی کمک کند.

آیا دانه های انار بهتر از آب میوه هستند؟ مانند بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات، آب انار به اندازه انار فیبر ندارد. فیبر همراه با ویتامین C میوه که هر دو از مواد مغذی ضروری هستند، در فرآیند آب‌گیری از بین می‌رود.

اما اگر روش ترجیحی شما نوشیدن آب انار باشد، همچنان از تمام مزایای آنتی اکسیدان های انار، مواد مغذی کلیدی مانند پتاسیم و سایر فواید سلامتی بهره مند خواهید شد.

آیا مصرف انار عوارضی دارد؟ به گفته مون و لورنس، نکاتی وجود دارد که باید در مصرف انار رعایت کرد.

مون می‌گوید: «مراقبانی که غذاهای جدید را به نوزادان معرفی می‌کنند باید به سطح رشد آنها و نوع غذاهایی که می‌توانند تحمل کنند، توجه داشته باشند.

همانطور که گفته شد، آب انار منبع خوبی از پتاسیم است. مون می‌گوید: “این یک چیز عالی برای افراد به طور کلی سالم است، اما برخی از افراد در صورتی که کلیه‌هایشان در تنظیم آن مشکل دارند، باید مراقب میزان مصرف خود باشند.

موقعیت‌ها ممکن است بسته به افراد متفاوت باشد، بنابراین بهتر است در مورد هر سوالی با ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود کار کنید.”