با استفاده از سرکه کاراملی برای خود معجون الشفا درست کنید

سرکه کاراملی که با استخراج آب از انگورهای فشرده تهیه می شود، تنها عنصر موجود در “سرکه بالزامیک سنتی” با کیفیت بالا از طریق Simply Recipes است.

برای درست کردن، موش را به صورت کنسانتره می جوشانند، تخمیر می کنند، سپس برای حداقل 12 سال سن می دهند.

سرکه‌های بالزامیک معمولی در فروشگاه‌های مواد غذایی متفاوت ساخته می‌شوند: ماست با سرکه شراب ترکیب می‌شود، سپس برای ماه‌ها کهنه می‌شود، نه سال‌ها.

بسته به نوع خریداری شده، سرکه بالزامیک شما ممکن است از نظر طعم و قوام متفاوت باشد. با این حال، تمام سرکه های این نوع رنگ تیره و مشکی خواهند داشت.

می توانید از سرکه بالزامیک در دستور العمل هایی مانند سالاد، خوراکی ها و کوکتل ها استفاده کنید.

سرکه سیب به دلیل فواید آن برای سلامتی شناخته شده است. طبق WebMD، مصرف آن به عنوان راهی برای کاهش وزن، افزایش سلامت قلب و بهبود هضم شناخته شده است.

اما بهبودهای بالقوه سلامتی تنها یک جنبه از آنچه باید در مورد “ACV” بدانیم است، همانطور که برخی آن را می‌گویند.

دستور پخت سرکه با سیب شروع می شود. آماده سازی آن سیب ها می تواند به روش های مختلفی انجام شود. می توانید با خرد کردن سیب ها و پوشاندن آنها با آب شروع کنید و سپس آنها را بگذارید تا تخمیر شوند (از طریق Going Zero Waste). یا، می توانید سیب ها را قبل از شروع تخمیر در آب سیب خرد کنید (از طریق براگ).

با نشستن ماده اولیه، مخمر قند موجود در سیب ها را تجزیه می کند. سپس شکر به الکل تبدیل می شود. سپس الکل بیشتر به اسید استیک تخمیر می شود.

همانطور که دانشگاه شیکاگو توضیح می دهد، این فرآیند تخمیر است که برای تولید سرکه استفاده می شود.