با فروش پد الکلی اسپی طعم میلیاردر شدن را یک شبه بچشید

سازمان غذا و داروی به متخصصان مراقبت های بهداشتی و بیماران هشدار می دهد که از پد الکلی اسپی الکلی یا حوله های ضد عفونی کننده بنزالکونیوم کلرید ساخته شده توسط شرکت Foshan Flying Medical Products Ltd.

واقع در چین، به دلیل عدم تضمین استریلیت و سایر مسائل کیفیت استفاده نکنند. این محصولات توسط Total Resources International، Walnut، California، و Simple Diagnostics Inc.، Williston Park، New York توزیع می شوند.

پد آماده سازی الکل، تک شماری، NDC 54429-0101-1
حوله ضد عفونی کننده، بنزالکونیوم کلرید / ضد عفونی کننده کمک های اولیه، تک شمار
محصولات توزیع شده توسط Simple Diagnostics:

پدهای آماده سازی الکل، 100 پد جداگانه در هر بسته، NDC 98302-0001-05
پد الکلی، 70% ایزوپروپیل الکل، استریل
پدهای الکلی و حوله های ضد عفونی کننده توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی و بیماران برای آماده سازی پوست قبل از تزریق و همچنین در کمک های اولیه برای کاهش میکروب ها در بریدگی های جزئی، خراش ها و سوختگی ها استفاده می شود.

استفاده از این پدهای الکلی و حوله های ضد عفونی کننده می تواند باعث عفونت شود.

بیماران، مراکز درمانی و داروخانه‌هایی که دارای پدهای الکلی و حوله‌های ضد عفونی‌کننده برچسب‌گذاری شده توسط Total Resource یا Simple Diagnostics هستند، باید فوراً استفاده از آنها را متوقف کرده و محصولات را دور بریزند.

بیماران در صورت مشاهده هرگونه واکنش نامطلوب پس از استفاده از این محصولات باید با پزشک تماس بگیرند.

FDA ابتدا در 25 مه 2017 با Foshan در رابطه با فراخوان تماس گرفت و چندین جلسه پیگیری با این شرکت داشت. با این حال، فوشان اقدامی برای حذف پدهای الکلی یا حوله های ضد عفونی کننده خود از بازار انجام نداده است.

FDA تمام محصولات دارویی ساخته شده توسط فوشان را در 23 می 2107 در حالت هشدار واردات قرار داد تا از ورود این محصولات به ایالات متحده جلوگیری کند.

با این حال، FDA نگران است که این محصولات هنوز در توزیع ایالات متحده باشند. FDA همچنین در تاریخ 1 آگوست 2017 یک نامه هشدار برای Foshan برای نقض مقررات فعلی تولید خوب ارسال کرد.

تا به امروز، FDA هیچ گزارش عوارض جانبی مربوط به استفاده از این پدهای الکلی یا حوله های ضد عفونی کننده دریافت نکرده است. FDA از متخصصان مراقبت های بهداشتی و مصرف کنندگان می خواهد که هرگونه واکنش نامطلوب را به برنامه MedWatch FDA گزارش دهند.