برنامه نویسی اندروید با android studio

برنامه نویسی اندروید چه کاربرد هایی دارد؟ محیط کار با android studio به چه صورتی می باشد؟ آیا برنامه نویسی اندروید را فقط می توان با این نرم افزار پیاده سازی کرد؟
برای تولید برنامه های سیستم عامل اندروید، باید از برنامه نویسی اندروید استفاده کنیم. برای برنامه نویسی اندروید از نرم افزار های مختلفی مانند سی شارپ و جاوا نیز می توان استفاده کرد. ولی نرم افزار اندروید استودیو به دلیل امکانات خوبی که دارد گزینه ی مناسبی برای برنامه نویسی اندروید می باشد.

کاربرد های اندروید استودیو

این نرم افزار به دلیل امکانات به کار رفته در آن از قدرت بالایی برخوردار می باشد و گوگل نیز از نرم افزار اندروید استودیو حمایت می کند.
اندروید استودیو یک نرم افزار کاملا باهوشی می باشد و در حین برنامه نویسی در صورتی که به تابع یا مورد خاصی نیاز باشد حتما گوشزد خواهد کرد، و یک امکان دیگری که دارد این است که به راحتی قابل نصب است که این برای فردی که در برنامه نویسی مبتدی است خیلی نکته مهمی می باشد.
این نرم افزار با محیطی به شکلی که مشاهده می کند برای شما به نمایش در خواهد آمد. که امکانات گوناگونی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با گزینه های موجود در آن، پروژه ی جدید ایجاد کنید یا پروژه ای که اخیرا نوشته اید را باز کنید و همچنین تنظیمات.

برنامه نویسی اندروید استودیو

برنامه های اندروید را با زبان سی شارپ و اکلیپس هم می توان نوشت، ولی برای برنامه نویسی با سی شارپ باید با تکنولوژی زامارین آشنایی داشته باشید. ولی اندروید استودیو بهترین گزینه برای برنامه نویسی اندروید می باشد.
منبع: آرادسئو