برنامه نویسی حرفه ای جاوا در گوشی اندروید

چگونه می توان در گوشی اندروید خود با زبان جاوا برنامه نویسی کرد؟ آیا امکانات کافی برای تولید هر اپلیکیشنی را دارد؟ با کدام نسخه جاوا می توانیم در گوشی اندروید برنامه نویسی کنیم؟
امروزه برنامه های اندروید در دنیا استفاده کنند گان زیادی دارند و روز به روز نیز به مصرف کنند گان آن افزوده می شود. با این وجود باید برای برنامه نویسی اندروید برنامه هایی ایجاد شود، که به راحتی بتوانیم هر جایی که خواستیم برنامه نویسی انجام دهیم. برنامه نویسان نیز به دلیل پیشرفت بسیار سریع اندروید به طرف این برنامه نویسی محبوب سوق پیدا کرده اند، و هر روز به تعداد اپلیکیشن های پیشرفته افزوده می شود.

برنامه نویسی حرفه ای جاوا

با زبان های مختلفی می توانیم برای اندروید اپلیکیشن بسازیم. ولی برنامه نویسی جاوا با پیشرفت ها و امکاناتی که دارد، چنان در حوزه ی اندروید شناخته شده است که می توان گفت با جاوا می توان بهترین اپلیکیشن ها را برای اندروید ایجاد کرد. علاقه مندانی که برای برنامه نویسی اندروید هنوز زبانی را انتخاب نکرده اند، می توانند با انتخاب زبان جاوا و آموزش این زبان بسیار قدرتمند در برنامه نویسی اندروید بسیار پیشرفت کنند، و اگر به خوبی بتوانید آموزش ببینید حتی می توانید وارد بازار کار نیز شوید.

برنامه نویسی گوشی اندروید

جاوا در گوشی اندروید

نرم افزار هایی با نسخه های گوناگون برای جاوا وجود دارد که با هر کدام می توانیم برنامه های مفیدی را ایجاد کنیم.
ولی مهم ترین نسخه ای که برای علاقه مندان به برنامه نویسی در گوشی اندروید وجود دارد، ++AIDE – Android Java IDE می باشد که می توانید در گوشی یا تبلت خود نصب کنید و شروع به برنامه نویسی کنید. چون با این نرم افزار می توان در هر مکانی برنامه نویسی انجام داد، این نرم افزار تبدیل به محبوب ترین نرم افزار جاوا در گوشی اندروید شده است. ضمنا این نرم افزار این امکان را به برنامه نویس می دهد که هر نوع اپلیکیشن حرفه ای را تولید کند.
برای راهنمایی های لازم می توانید با سایت ما در ارتباط باشید.
منبع: آرادسئو