بمب گذاری وحشتناکی که در یک سینک ظرفشویی اتفاق افتاد

سینک ظرفشویی دو کاسه ای با تقسیم کم یکی از راحت ترین مدل های سینک ظرفشویی گرانیتی آشپزخانه است که می توانید پیدا کنید.

تقسیم‌کننده مرکزی آنها پایین‌تر از حوضه‌های دوتایی سنتی است که به آن اجازه می‌دهد تا قابلمه‌ها و تابه‌هایی با دسته‌های بلند را در خود جای دهد در حالی که هنوز مزایای دو حوضه را ارائه می‌دهد.

سینک ظرفشویی سه گانه معمولاً بسیار بزرگتر از سینک های تک کاسه ای و دو کاسه ای هستند و برای ادغام راحت در آشپزخانه به فضای زیادی نیاز دارند.

با این حال حوضه های سه گانه تعداد انتخابی را که دیگر سبک های سینک انجام می دهند، ارائه نمی دهند. از آنجایی که آنها به ندرت در آشپزخانه های خانگی استفاده می شوند، گزینه های سینک سینک سه گانه بسیار محدود هستند، به خصوص از نظر مواد.

ممکن است بتوانید تعداد معینی از سینک ظرفشویی سه گانه کامپوزیت گرانیتی را پیدا کنید، اما تعداد آنها بسیار کم است. خارج از فولاد ضد زنگ، مس یکی از تنها مواد دیگری است که به طور معمول انتخاب های سه گانه حوضه را ارائه می دهد.

تطبیق پذیری سینک های آشپزخانه کامپوزیت گرانیتی خود را به روش های نصب متعددی از جمله نصب در بالا زیر سوار و سبک خانه های مزرعه ای فوق الذکر می رساند

نصب روی پایه زمانی است که سینک به داخل سوراخی در میز میل می‌کند و لبه لبه آن را در موقعیت خود نگه می‌دارد.

آنها به راحتی نصب می شوند و تقریباً با هر متریالی روی صفحه به خوبی کار می کنند. سینک‌های نصب شده در بالا می‌توانند به‌علاوه با گیره یا پیچ برای افزایش پایداری نصب شوند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید، سینک های بالا همیشه لبه خود را روی میز خواهند داشت. این می‌تواند برای جمع‌آوری خرده‌ها و دیگر زباله‌ها مشکل‌ساز باشد و گاهی اوقات تمیز کردن آن دردسرساز می‌شود.

از نظر قیمت سینک‌های روباز به دلیل نصب آسان‌تر، معمولاً ارزان‌ترین قیمت را دارند.