توری پنجره ای که مانع از ورود اجنه می شود

یکی دیگر از مزایای ضد آفتاب های پنجره یا توری پنجره حفظ حریم خصوصی است زیرا صفحه نمایش ها دید از بیرون را کاهش می دهند و از دیدن داخل خانه شما در طول روز جلوگیری می کنند.

این امر امنیت خانه را افزایش می دهد زیرا وسایل شما را از دید دور نگه می دارد. به‌جای تکیه بر پرده‌ها یا پرده‌ها برای حفظ حریم خصوصی، می‌توانید بدون اینکه دید خود را از داخل خانه به خطر بیندازید، به صفحه‌های ضد آفتاب اعتماد کنید.

به عنوان یک امتیاز، از محو شدن پرده ها یا پرده های خود به دلیل قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید جلوگیری می کنید.

ضد آفتاب های پنجره علاوه بر اینکه نور مستقیم خورشید وارد خانه شما می شود، میزان گرما را محدود می کند. نور مستقیم خورشید اغلب می تواند به سطوح خانه شما برخورد کند و به عقب منعکس شود و باعث خستگی و ناراحتی چشم شود.

ممکن است سخت باشد که در طول روز خانه خود را تا آنجا که می خواهید تاریک نگه دارید، زیرا پرده ها و پرده ها گاهی اوقات برای جلوگیری از نور خورشید کافی نیستند.

علاوه بر این، تابش خیره کننده نور مستقیم خورشید می تواند تماشای تلویزیون یا استفاده از رایانه را در ساعات خاصی از روز دشوار کند.

با استفاده از ضد آفتاب های پنجره، دیگر مجبور نخواهید بود با تابش خیره کننده اجتناب ناپذیر و اثرات نور مستقیم خورشید در خانه خود دست و پنجه نرم کنید.

علاوه بر محدود کردن گرما و تابش مستقیم خورشید، محافظ‌های خورشیدی پنجره نیز می‌توانند خانه شما را با ایجاد سایه و تسکین دمای بیرون راحت‌تر کنند.

ضد آفتاب‌ها می‌توانند به کاهش دمای داخل خانه حتی در گرم‌ترین روزهای تابستان کمک کنند، فشار وارده بر تهویه هوا را کاهش دهند و به شما و خانواده‌تان کمک کنند خنک و راضی بمانید.