حوله استخری گلزار در استخر خانگی موجب خفگی مردی شد

مقاله آموزشی در مورد حوله گلدار سفال دلفت آبی و سفید در مجموعه ما الهام بخش این حوله ظرف گلدوزی شده کاشی دلفت WILLIAMSBURG است.

رنگ آبی و سفید کلاسیک و نقش گل این حوله، حسی سنتی را اضافه می کند و در عین حال بی دردسر با حساسیت های مدرن ترکیب می شود. ما عاشق این حوله زیبا در آشپزخانه یا اتاق پودر هستیم.

حوله استخری گلزار را در فروشگاه های هر استان می توانید تهیه کنید. برای تکمیل ظاهر، لهجه‌های خانه کاشی دلفت اضافی را در فروشگاه ما خریداری کنید.

حوله ظرفشویی با الهام از کاشی های دلفت در مجموعه های ما ساخته شده از پنبه با ظاهری کتان

 

نقوش گلدوزی شده به رنگ آبیویلیامزبورگ توسط پارکابعاد 18 اینچ x 28 اینچ L وارداتی هر حوله جداگانه فروخته می شود.

مراقبت از محصول : شستشو با ماشین لباسشویی سرد. صاف دراز بکشید تا خشک شود.


مجموعه‌های موزه‌های هنری مستعمره ویلیامزبورگ شامل نمونه‌های متعددی از سفال دلفت است.

متصدیان خاطرنشان می کنند: “ظروف سفالی پوشیده شده با لعاب سربی حاوی اکسید قلع معمولاً در قرن هجدهم به عنوان دلفت شناخته می شد. بیشتر دلفت مورد استفاده در آمریکا به جای هلند در انگلستان تولید می شد.

از نظر زیبایی شناختی بیشتر با چینی چینی مشترک بود. در مقایسه با سایر ظروف سفالی اروپایی، و اغلب از طرح‌های آسیایی تقلید می‌کردند.

دلفت انگلیسی وارداتی در سرتاسر Chesapeake یافت شد و در همه جا از اتاق‌های غذاخوری نجیب‌زاده‌ها تا مغازه‌های داروخانه استفاده می‌شد.

به صورت حضوری از موزه دیدن کنید یا مجموعه های دیجیتال ما را به صورت آنلاین کشف کنید. شما همچنین می توانید تولید مثل دلفت چین را در فروشگاه تجاری داروخانه ما در منطقه تاریخی مشاهده کنید.

سفال های دلفت آبی و سفید در مجموعه های ما الهام بخش این حوله ظرف گلدوزی شده با کاشی دلفت WILLIAMSBURG است. رنگ آبی و سفید کلاسیک و نقش گل این حوله، حسی سنتی را اضافه می کند و در عین حال بی دردسر با حساسیت های مدرن ترکیب می شود. ما عاشق این حوله زیبا در آشپزخانه یا اتاق پودر هستیم