خرید کلوچه لاهیجان درب کارخانه با استقبال بی نظیر مردم مواجه شد

یک تکه بیسکویت با چای داغ در یک صبح آفتابی وسوسه انگیز به نظر می رسد، اینطور نیست؟ تا به امروز، کلوچه ها محصولات قنادی کوچکی مانند کلوچه لاهیجان درب کارخانه هستند که بر پایه آرد، شکر و کره ساخته شده اند.

به لطف تاریخ طولانی شیرینی ها و عشق بشر به آنها، امروزه همه می توانند کلوچه هایی به سلیقه خود پیدا کنند.

کوکی سخت. ساختار خشک و لایه ای است، شکلی صاف به شکل دایره، بیضی، مربع، مستطیل یا شکل دلخواه دارد، با محتوای روغن کم (تا 8٪) و شکر (تا 20٪) متمایز می شود.

برای پخت و پز از آرد “ضعیف” با محتوای پروتئین کم استفاده می شود، به همین دلیل است که خمیر باید برای مدت طولانی باز شود (به همین دلیل به کوکی ها “طولانی” می گویند)، اعمال یک الگوی پیچیده روی آن غیرممکن است.

به عنوان یک قاعده، چنین کوکی ها به سادگی با نقطه نقطه گذاری می شوند، یا الگوها و کتیبه های نور اعمال می شوند.

کلوچههای شکری. ساختار شکننده، شکننده و یکنواخت متخلخل است. شکلی صاف به شکل مربع، مستطیل یا هر شکل دیگری دارد.

رطوبت بیشتر از 10٪ نیست، کسر جرمی چربی بیش از 30٪ نیست، شکر بیش از 35٪ نیست. خمیر کوکی ها بسیار پلاستیکی است، به راحتی شکل می گیرد و در فر پخته می شود.

علاوه بر این، می توان آن را با ظاهر آن متمایز کرد. اگر کوکی دارای نوعی الگو یا نقش برجسته پیچیده است، مطمئن شوید که کوکی شکری است، زیرا هیچ کلاس دیگری از کلوچه اجازه این کار را به شما نمی دهد.

کوکی های شیرین. بالاترین محتوای کالری را دارد، با چای و قهوه به خوبی می آید. کوکی‌های کره‌ای، برخلاف شکر و شیرینی‌های ماندگار، می‌توانند به تنوع باورنکردنی خود ببالند.

خمیری که برای تهیه این نوع کوکی استفاده می شود، دستور پخت مشخصی ندارد. بنابراین، کوکی های کره ای می توانند نان کوتاه، پفکی، فرم گرفته یا بلغور جو دوسر باشند. خمیر کره دو نوع است.