دانش آموزانی که با پتو در کرونا زنده ماندن و تحصیل کردند

پتو سربازی جدول زمانی آموزش در خانه تجسمی از 8 هفته ای است که در ژانویه و فوریه 2021 برای حمایت از پسر 13 ساله ام با یادگیری در خانه صرف کردم.

هر مربع قلاب بافی رنگارنگ “بزرگ” نشان دهنده 1 روز تحصیل در مدرسه است. مربع های قرمز روزهای آخر هفته هستند و مربع های سبز لیمویی تعطیلات نیمه ترم هستند.

هر ردیف قلاب‌بافی پتو بافتنی نوزاد سه‌گانه در مربع‌های چند رنگ نشان‌دهنده یک درس 1 ساعته است و برای هر موضوع رنگ‌بندی می‌شود، به‌عنوان مثال، قرمز برای علم، زرد برای تاریخ، رنگ سوخته برای PE، و غیره.

قرنطینه، کووید، و آموزش خانگی در بریتانیا
قرنطینه‌های ناشی از کووید از مارس 2020 تا حدودی در بریتانیا به یک الگو تبدیل شده است. در دو نوبت، مدارس محل خود را به جز چند کودک کلیدی و آسیب‌پذیر برای چند هفته تعطیل کردند.

در طی اولین تعطیلی در ماه مارس تا می 2020، مدرسه پسرم آموزش خانگی را به تدریج ایجاد کرد، و معلمان کار را از طریق پلت فرم یادگیری آنلاین Show My Homework (اکنون Satchel) تنظیم کردند.

مدارس به طور کلی نسبت به زمانی که کار تکمیل می شد، تا زمانی که ضرب الاجل ها به طور کلی رعایت می شد، نسبتاً آرام بودند.

تعداد کمی از درس‌ها به صورت زنده ارائه می‌شدند دانش آموزان پتو گلبافت دو نفره به دور خود میپیچیدند و دانش‌آموزان عمدتاً کار را به صورت آفلاین با استفاده از منابع ارائه شده توسط معلمان انجام می‌دادند.

با این حال، برای برخی از دانش آموزان، این رویکرد بسیار چالش برانگیز بود. دانش‌آموزان محروم اغلب دسترسی کمتری به فضاهای آرام برای کار، دستگاه‌های مجهز به اینترنت یا پهنای باند داشتند.

دیگران مجبور بودند بین مسئولیت های مراقبتی و آموزش در خانه تعادل برقرار کنند یا با بیماری، خودانگیختگی یا مسائل مربوط به سلامت روان دست و پنجه نرم کنند.

پتو شب نما گزینه مناسبی بود برای استفاده در شب هایی که تمایل به پیاده روی آهسته دارید. قابل دید برای ماشین ها نیز میباشد.

با گذشت زمان، شکاف گسترده ای در پیشرفت و دستیابی باز شد و دانش آموزان محروم و SEND (نیازهای آموزشی ویژه و ناتوانی) به ویژه تحت تأثیر شدید قرار گرفتند.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!