دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید

آیا می خواهید برنامه نویسی اندروید را یاد بگیرید ولی حوصله شرکت و ثبت نام در کلاس ها را ندارید؟ ما کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید را به شما معرفی می کنیم
گوشی های موبایل یکی از بزرگ ترین وسایل ارتباطی در جهان محسوب می شود و کسی بدون آن ها نمی تواند ادعا کند که در دنیای پیشرفت و فناوری جایی دارد.
سیستم عامل های موبایل در حال حاضر شامل جاوا، سیمبین، اندروید، ios و تعدادی دیگر از سیستم عامل های محدود دیگر شامل می شود یعنی هر موبایلی بر حسب این که چه نوع سیستم عاملی را پشتیبانی می کند یا به عبارتی با همان سیستم عامل کار می کند برنامه هایی هم که روی آن ها نصب می شود نیز باید متناسب با همان سیستم عامل نصب شود برای مثال نمی توان برنامه ی موبایل های جاوا را روی اندروید نصب کرد و علت آن هم این است که کدهای برنامه توسط سیستم عامل موبایل خوانده نشده و در نهایت برنامه نصب و اجرا نمی شود.
با توجه به این که اکثر گوشی های موبایلی که در جهان وجود دارد دارای سیستم عامل اندروید می باشند فلذا افرادی که قصد ورود به دنیای اپ نویسی دارند بهتر است که وارد قسمت برنامه نویسی اندروید شوند.
برای آموزش و فراگیری برنامه نویسی اندروید باید در دوره های مخصوص برنامه نویسی شرکت کرد یا از طریق مراکز مخصوصی برای فراگیری این علم اقدام کرد ولی خوب عده ای از افراد هستند که یا وقت کافی برای حضور در کلاس نداشته و یا هزینه مورد نیاز را نمی توانند تهیه کنند به همین دلیل کمپانی کتابی با عنوان آموزش برنامه نویسی اندروید را برای شما فراهم آورده تا شما صفر تا صد برنامه نویسی اندروید را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید.
جهت سفارش محصول می توانید از طریق شماره تماس زیر اقدام فرمایید.
منبع: آرادسئو