دریافت نوتیفیکیشن های اندروید در ویندوز

امروزه نوتیفیکیشن های گوشی های همراه به یکی از عوامل بر هم زدن تمرکز تبدیل شده اند. اما گاهی همین نوتیفیکیشن ها بسیار اهمیت پیدا میکنند و حتما باید از دریافت آنها و جواب دادن به موقع آنها مطمئن باشیم. در این مقاله نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که به وسیله آن میتوانید اعلانات دستگاه هوشمند اندرویدی خود را در ویندوز و هنگام کار با کامپیوتر دریافت کنید.
نرم افزار DeskNotifier به شما کمک میکند تا اعلانات دستگاه خود را در کامپیوتر خود دریافت کنید. به این ترتیب میتوانید پیام های متنی، پیام های مربوط به شبکه های اجتماعی و دیگر اعلانات گوشی را دریافت کنید.
برای شروع استفاده از این نرم افزار در ابتدا باید تنظیمات اولیه ای را انجام دهید. مثلا زبان خود را مشخص کنید و یا اینکه با هر بار بالا آمدن ویندوز دوست دارید برنامه اجرا شود یا خیر؟
پیام هایی که دریافت میشوند فضای زیادی را اشغال نمی کنند و ضمنا خیلی راحت و زود میتوان آنها را حذف کرد. ویژگی خیلی خوب این برنامه این است که می توانید مستقیما از کامپیوتر خود به پیام ها جواب دهید و یا پیام جدیدی را بفرستید.
البته این برنامه به هیچ عنوان درمانی برای حواس پرتی شما نیست. حتی بیشتر از قبل از موجب آن می شود. اگر شما هم رییسی دارید که به استفاده از گوشی همراه در سرکار بسیار حساس است، این نرم افزار راه حل بسیار خوبی است که بدون جلب توجه رییستان همچنان به پیام های خود پاسخ دهید.
منبع: آرادسئو