دمپایی جلوبسته نیکتا که هیچ وقت کهنه نمی شود

از آنجایی که دمپایی جلوبسته نیکتا پاشنه باز است، به دمپایی اجازه می دهد تا سطح را با سیلی بزند یا خراش دهد و صدایی مشخص ایجاد کند.

دمپایی‌های اسکاف را می‌توان از چرم، پلاستیک یا پارچه تهیه کرد و در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی موجود است.

اسلایدر: کشویی یک دمپایی پاشنه باز است که نوک آن نیز باز است. آنها از یک ماده سفت ساخته شده اند و برای دسترسی آسان طراحی شده اند، از این رو به این نام می گویند.

برخلاف دمپایی های سنتی، لغزنده ها برای پوشیدن در فضای باز هنگام راه رفتن روی شن های داغ طراحی شده اند. آنها به دلیل ماهیت پاشنه باز کفش برای پیاده روی طولانی طراحی نشده اند.

جوراب های دمپایی دسته منحصر به فردی از دمپایی ها را اشغال می کنند زیرا فقط جوراب هستند.

آنها دارای گره های لاستیکی یا پلاستیکی هستند که سطحی غیر لغزنده ایجاد می کنند، بنابراین می توانید بدون تماس پارچه با کف جوراب ها راه بروید. پوشیدن جوراب در داخل کفش راحت نخواهد بود.

جوراب های دمپایی کاملاً دمپایی نیستند، اما به همان شیوه عمل می کنند. آنها کاملاً کاربردی هستند زیرا می توان جوراب ها را در مقایسه با دمپایی های استاندارد راحت تر جمع کرد و حمل کرد.

همچنین لازم به ذکر است که انواع خاصی از کفش ها ممکن است در دسته دمپایی ها قرار بگیرند که عمدتاً به دلیل پوشیدن در داخل خانه هستند. با این حال، تفاوت های مشخصی بین کفش و دمپایی وجود دارد، بنابراین انتخاب مناسب با هدف خود کفش شروع می شود.

لازم به ذکر است که کفش های مجلسی یک اصطلاح عمومی است که برای توصیف طیف گسترده ای از کفش ها استفاده می شود که عمدتاً برای پوشیدن در خانه طراحی شده اند.

در حالی که همین را می توان در مورد دمپایی گفت، کفش های مجلسی سبک های کفش را جدا از دمپایی در بافت خود گنجانده اند.

مسلماً تفاوت اصلی این است که دمپایی ها به گونه ای طراحی شده اند که روی پا “لغزنده” شوند. کفش های مجلسی دارای طرح های مختلفی هستند که ممکن است آن ویژگی را نداشته باشند.

اغلب کفش‌های خانگی یک جفت کفش استاندارد قدیمی هستند که برای مقاصد دیگر استفاده می‌شوند.