دوره آموزش برنامه نویسی اندروید پرداخت درون برنامه

پرداخت درون برنامه ای چیست و چه مزیت هایی دارد؟ آیا در هر پروژه های می توان از پرداخت درون برنامه ای استفاده کرد؟ آموزش ایجاد پرداخت درون برنامه ای در اندروید در کدام سایت ها انجام می شود؟
همانطور که مستحضر هستید همه افراد از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، و از اپلیکیشن های تولید شده برای اندروید، استفاده های بسیاری می کنند. برنامه نویسان برای موفقیت بیشتر در کار خود، و همچنین کسب درآمد بیشتر، پرداخت درون برنامه ای را ایجاد کردند. که با این امکان بوجود آمده، افراد استفاده کننده از این اپلیکیشن ها، به راحتی بتوانند مبلغ درخواستی برای آن نرم افزار را، پرداخت کنند. این تکنولوژی در بازی ها بسیار به درد می خورد. وقتی شما در حال بازی هستید، و نمی توانید به سطح بالاتر برسید، می توانید با استفاده از پرداخت درون برنامه ای، سکه ای که برای آن مرحله در نظر دارند، تهیه کنید و از آن مرحله عبور کنید. که این یکی از راه های کسب درآمد بالا، توسط اپلیکیشن های مختلف اندرویدی می باشد.

راه اندازی سرویس پرداخت درون برنامه ای اندروید

برای راه اندازی پرداخت درون برنامه ای اندروید، می توانیم از اپلیکیشن های مختلف که در این زمینه خدمات می دهند، استفاده کنیم. اپلیکیشن های اندرویدی که به تازگی وارد بازار می شوند، از ویژگی پرداخت درون برنامه ای استفاده می کنند. برنامه های اندرویدی که شامل این ویژگی می باشند، می توانید از آن برای فروش محصولات خود، مانند انواع نرم افزار های مختلف و یا در بازی هایی که تولید می کنید، می توانید از سکه ها برای ارتقاء بازی استفاده کنید؛ و با امکان پرداخت درون برنامه ای، خرید این سکه ها را تسهیل ببخشید این یکی از راه های کسب درآمد بالا می باشد. در پرداخت درون برنامه ای اطلاعات پرداختی در پایان برای شما به نمایش در می آید.
انتشار نرم افزار دارای پرداخت درون برنامه ای:
اپلیکیشن اندروید برنامه نویسی شده به همراه محصولات فروشی را، وارد بخش یا صفحه توسعه دهنده می کنیم.
پرداخت درون برنامه ای را، به اپلیکیشن خود اضافه می کنیم.

علاقه مندانی که پروژه های اندرویدی مجهز به پرداخت درون برنامه را برای کسب و کار خود می خواهند، می توانند به سایت آراد سئو مراجعه کنند، و مراحل برنامه نویسی پرداخت درون برنامه ای را گام به گام آموزش ببینند که یکی از برنامه نویسی هایی می باشد، که می توانید به راحتی کسب درآمد کنید.
منبع: آرادسئو