ساعت خوب زنانه که قادر است شما را به آینده ببرد

ما خودمان تصمیم می گیریم در کدام سبک ساعت را انتخاب کنیم؛ ساعت ساعت خوب زنانه را انتخاب کنیم یا که از ساعت های معمولی تر استفاده کنیم.

ساعت های زنانه در مجموعه ای عظیم ارائه می شود که در عین حال باعث ایجاد احساس تحسین و سردرگمی می شود. کاملا متفاوت در سبک و طراحی زیبا به نظر می رسد:

ظریف با یک مورد فلزی، ورزش روشن، غیر معمول با الگوی رنگ و شکل عجیب و غریب … برای جلوگیری از خرید عجولانه، شما باید با دقت در انتخاب سبک فکر کنید.

طراحان چهار سبک اصلی ساعت ها را بسته به طراحی آن ها تشخیص می دهند:

1. کلاسیک (لباس)  سبک سختگیرانه، اشکال واضح و یکنواخت، بدن گرد یا مربع (کمتر بیضی)، تقریباً همیشه بدون تزئینات اضافی.

ساخته شده در رنگ های محتاطانه: سفید، مشکی، قهوه ای، متالیک، سایه های برهنه. مناسب برای زنان تجاری یا دخترانی که ظاهر تجاری و با احتیاط را ترجیح می دهند.

مد: ساعتی با شکل عجیب و غریب، با طراحی غیر معمول، اغلب با سنگ های قیمتی یا بدلیجات منبت کاری شده است.

مدل های اصلی در سبک مد برای دخترانی که دوست دارند مرکز توجه باشند جذاب خواهد بود.

3. ورزش:  طراحی شده برای ورزش و تمرین. ساعت های مقاوم در برابر ضربه، مقاوم در برابر حرارت، ضد آب، اغلب روشن تر از مدل های دیگر. معمولاً آنها دارای بسیاری از عملکردهای مفید اضافی هستند: تقویم، تایمر، قطب نما، سرعت سنج.

برخی از ساعت‌های اسپرت طراحی سخت‌گیرانه‌ای دارند و به خوبی با لباس‌های ورزشی و لباس‌های غیررسمی هماهنگ می‌شوند. از نظر ظاهری ، آنها بسیار حجیم به نظر می رسند ، اگرچه لوازم جانبی زنانه شسته و رفته نیز وجود دارد.

4. یونیسکس: در محل تلاقی سبک کلاسیک و اسپرت. یک نسخه جهانی با یک مورد بزرگ، اغلب مربع، گاهی اوقات با یک بند سیلیکونی، به سادگی با یک صفحه تزئین شده است.

سایه های مختلفی می تواند وجود داشته باشد، اما همیشه موارد مرتبط غالب است: نعناع ملایم، صورتی کم رنگ، آبی کم رنگ، سفید، سیاه، خاکستری. ساعت های یونیسکس سایز متوسطی دارند و برای دخترانی طراحی شده اند که راحتی و آزادی حرکت را ترجیح می دهند.

5. ساعت هوشمند: می تواند با طراحی کلاسیک یا اسپرت باشد. برندها انواع ساعت های هوشمند زنانه را عرضه می کنند. شما می توانید یک نسخه مشکی سخت برای هر روز، قطعات ظریف زنانه یا یک ابزار ورزشی عظیم را انتخاب کنید.