سنگ عقیق شجر دریایی که قادر به انرژی درمانی بود

خواص فیزیکی و ترکیب سنگ عقیق شجر دریایی را در این مقاله برای شما بازگو خواهیم کرد؛ عقیق نوعی کوارتز است که سختی آن 7 در مقیاس موس است.

الماس بالاترین درجه سختی را در بین کانی ها دارد که در حدود تخمین زده می شود، زیرا مقاوم ترین کانی محسوب می شود و گرافیت (ماده موجود در مداد) دارای سختی تخمینی است.

می توان گفت گارنت اصلی در مقایسه با الماس سختی سه درجه خوبی دارد. این سختی یکی از راه های قیمت گذاری عقیق و تمایز اورجینال از همتای آن است.

از نظر متافیزیکی (متافیزیکی) عقیق در مقایسه با سایر سنگ ها با فرکانس کمتری ارتعاش می کند، اما عامل تثبیت کننده و تقویت کننده محسوب می شود.

در عقیق، رگه ها یا رگه های کوارتز ظریف ممکن است ظریف و نازک به نظر برسند، اما در واقع بسیار قوی هستند.

اونیکس معمولاً در رنگ‌های زیبا یافت می‌شود و خطوط همراه موازی آن معمولاً در برخی مدل‌ها منحنی و متحدالمرکز هستند. بیشتر عقیق های مورد استفاده در تجارت به صورت مصنوعی رنگی هستند و فاقد انرژی طبیعت هستند.

خواص درمانی و فواید سنگ عقیق: از نظر تاریخی، سنگ‌های عقیق با آثار باستانی مربوط به دوران نوسنگی کشف شد، زیرا در گذشته به عنوان سنگ‌های درمانی و تزئینی استفاده می‌شد که قدمت آن به زمان بابل بازمی‌گردد.

کاربردهای دارویی آن از تمدن های یونان و مصر باستان به تمام نقاط آفریقا، خاورمیانه و روسیه گسترش یافته است.

عقیق برای مشکلات چشمی بسیار موثر است: از این سنگ می توان برای درمان سردرد، اسپاسم عضلانی، صرع، مشکلات کلیه و روده، احتقان و تورم استفاده کرد.

این سنگ ریه، معده، کبد و مغز را تقویت می کند و مقوی دستگاه گوارش است همچنین بیان و تکلم را تسهیل می کند.

عقیق انرژی درونی را افزایش می دهد و میل جنسی را بهبود می بخشد: همچنین چرخه قاعدگی را در زنان تنظیم می کند و خستگی و خستگی را از اندام ها و مفاصل دور می کند.