سینی پلاستیکی بزرگ گردی که با آن تاج سر ملکه الیزابت را ساختند

این اتفاق می افتد که در یک رستوران یا در یک مهمانی، بشقاب های روی میز و یا حتی  سینی پلاستیکی بزرگ گرد بیشتر از چیزی است که ممکن است برای یک وعده غذایی نیاز داشته باشید.

نوعی از صفحات وجود دارد که برای هدف مورد نظر استفاده نمی شود. ظرافت های سرو میز ناهارخوری شامل استفاده از بشقاب های مخصوص استند.

ما به شما خواهیم گفت که چرا به یک بشقاب زیر بشقاب نیاز دارید و چگونه از آنها به درستی استفاده کنید.

اغلب در یک رستوران، گارسون برای یک غذای سفارش داده شده دو بشقاب می آورد. چندین گزینه برای استفاده از چنین ظروفی وجود دارد.

معمولا بشقاب دوم برای استند در نظر گرفته می شود تا مهمان روی میز و سفره لکه نزند. طبق آداب باید خالی بماند، غذا در آن گذاشته نشود.

این اتفاق می افتد که یک نفر در یک رستوران یک غذا سفارش می دهد و گارسون به اندازه سه بشقاب می آورد.

در این حالت بشقاب که در وسط قرار دارد برای ظروف گرم استفاده می شود. دومی وارد می شود. اما صفحه سوم باید همچنان بدون استفاده باقی بماند.

همچنین در رستوران می توانند به اصطلاح بشقاب پای را بیاورند که قطر آن معمولاً بسیار کوچکتر از غذاهای معمولی است.

این غذا با یک چاقوی مخصوص کره سرو می شود و برای نان و سایر محصولات نان استفاده می شود. برش شیرینی ها و پخش کردن آنها با کره بسیار راحت است. اما چنین بشقاب جداگانه سرو می شود.

در خانه از بشقاب های زیر لیوانی مانند رستوران استفاده می شود. بشقاب های سرو چندین عملکرد اساسی را انجام می دهند:

ایجاد یک سرویس عالی
سهولت در سرو و تعویض ظروف.
راحتی هنگام غذا خوردن

استفاده از بشقاب سرو، سرو ظروف روی میز را راحت تر و راحت تر می کند، مهمانان همچنین از مزایای یک ظرف اضافی قدردانی خواهند کرد زیرا می توانند کارد و چنگال خود را به جای روی سفره روی آن بگذارند.