شاهزاده هری ظروف مسی خام برای قلم زنی را به عنوان هدیه به ملکه اسکاتلند هدیه داد

آیا می خواهید ظروف مسی خام برای قلم زنی را به یک تابه مسی به عنوان یک افزودنی جدید به آشپزخانه خود داشته باشید؟

اگر پاسخ مثبت است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در این مقاله تمام فواید تابه مسی را به شما خواهیم گفت. همراه با خطرات و ایمنی آن.

انسان‌ها مس را تقریباً همزمان با کشاورزی کشف کردند. جامعه ما از 10000 سال پیش تاکنون از مس استفاده می کند.

اگرچه، ما در هزار سال اول به جز جواهرات و اهداف زینتی کار زیادی با فلز انجام ندادیم.

در زمان فراعنه مصر، مس در حال حاضر راه خود را به آشپزخانه ها باز کرده است. از بشقاب‌ها، کاسه‌ها و تابه‌ها، مس به عنوان ماده‌ای بادوام در دوران باستان ارزش زیادی داشت.

ظروف مسی، به ویژه در میان روسای عالی رتبه در آشپزی فرانسوی، یک قطعه معروف از ظروف آشپزی بوده است.

آن‌ها به‌عنوان تابه‌ای برای کناره‌ها و سس‌های حساس به گرما سازگار شده‌اند و برای تجربه‌ی غذاخوری عالی مناسب هستند. اما آیا تابه های مسی واقعا ارزشش را دارند؟


مزایای تابه های مسی چیست؟ اگر مشتاقانه منتظر خرید یک تابه مسی هستید، ممکن است به دنبال اطلاعاتی در مورد ارزش قیمت آن باشید. نگران نباش!

ما همه چیز را در مورد مزایای تابه مسی در آشپزخانه به شما خواهیم گفت.

جای تعجب نیست که مس به دلیل رسانش گرما و الکتریکی شناخته شده است. در واقع مس پنج برابر بهتر از آهن با هدایت حرارتی و بیست برابر بهتر از آلومینیوم است.

حتی لازم نیست تابه را قبل از پختن از قبل گرم کنید. توصیه می شود قبل از روشن کردن اجاق گاز را از قبل قرار دهید.

تابه مسی را به طور یکنواخت گرم کنید: تابه های مسی در کنار رسانایی گرما، به دلیل قابلیت پخت یکنواخت نیز شناخته شده اند. وقتی از تابه مسی استفاده می کنید هیچ نقطه داغی وجود ندارد.

بهترین توزیع برابر برای قهوه ای کردن غذاها و ساخت لعاب فوق العاده است. هنگامی که از یک تابه مسی استفاده می کنید، جوش تمیزی خواهید داشت.