لامپ ال ای دی هالوژنی که تا 10 سال بدون وقفه نور می دهد

مزیت اصلی لامپ ال ای دی هالوژن این است که منحنی یا انعطاف پذیری گردن، توانایی هدف قرار دادن نقطه نور را برای شما فراهم می کند.

آنها برای میزها یا چراغ های مطالعه که در نزدیکی تخت شما قرار می گیرند عالی هستند، زیرا می توانید نور کافی برای خواندن کتاب بدون بیدار کردن افراد دیگر در اتاق دریافت کنید.

از قضا، این ممکن است بزرگترین نقطه ضعف آن نیز باشد. از آنجا که تمام نور خود را در یک منطقه خاص متمرکز می کند، بهترین انتخاب به عنوان منبع نور اولیه برای اتاق نخواهد بود. شما همچنان به لامپ یا چراغ دیگری نیاز دارید تا کل اتاق را روشن کند.

لامپ های درختی یکی از رایج ترین انواع لامپ ها هستند که در طیف وسیعی از طرح ها عرضه می شوند.

نور درختی یک قطعه تاکیدی مشخص به یک اتاق است و مجموعه ای از شاخه ها را ارائه می دهد که می توانند در بیش از یک جهت هدف قرار گیرند.

به طور معمول، این سبک لامپ دارای یک پایه مرکزی با چندین چراغ است که از پایه در جهات مختلف منشعب می شود، شبیه به شاخه های یک درخت.

اگر به نور جهت دار یا محیطی نیاز دارید، این یک انتخاب فوق العاده است. به طور کلی، شاخه ها قابل تنظیم یا یقه غاز هستند که به شما امکان می دهد نور را به هر جهتی که می خواهید هدایت کنید.

بسیاری از آنها حتی به شما این امکان را می دهند که فقط یک شاخه را روشن کنید.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود که لامپ درختی تقریباً برای هر اتاقی در خانه شما مفید باشد، زیرا این قابلیت را دارد که یک فضای بزرگ یا فقط یک نقطه خاص را روشن کند.

همه چیز بستگی به نحوه قرارگیری و استفاده از آن دارد. یکی از معایب احتمالی آن این است که این لامپ ممکن است حجیم باشد یا فضای بیشتری را اشغال کند. علاوه بر این، این سبک معمولاً در اندازه چراغ های رومیزی کوچکتر موجود نیست.