مکانیسم کنترل ماشین ظرفشویی در خانه تازه عروس های تحصیل کرده

اساسا ماشین ظرفشویی ال جی ساخت کره رباتی است که ظروف کثیف را تمیز و آبکشی می کند. انسان‌ها باید ظرف‌ها را بارگیری کنند.

  • مکانیسم کنترل

مکانیزم کنترل در داخل درب پشت صفحه کنترل قرار دارد. بسیاری از واحدها از یک سیستم الکترومکانیکی ساده استفاده می کنند: یک تایمر تعیین می کند که هر قسمت از چرخه چقدر طول می کشد و عملکرد مناسب را در زمان مناسب فعال می کند (مانند عملکردهای پخش کننده مواد شوینده، اسپری شستشو و تخلیه).

از زمان های قدیم مردم بر این باور درست بودند که لیمو شیرین برای سرماخوردگی بسیار مفید است و به نوعی میتوان گفت چون آب روی آتش عمل میکند.

واحدهایی که گرانتر هستند ممکن است یک سیستم کنترل کامپیوتری داشته باشند. واحدهای مدرن همچنین دارای یک قفل درب هستند که برای کارکرد واحد باید بسته شود. برخی نیز دارای قفل ایمنی کودک هستند.

  • شیر ورودی آب

این جایی است که آب منبع آب خانه وارد ماشین ظرفشویی می شود. این شیر که در داخل ماشین ظرفشویی نصب شده، باز و بسته می شود تا در طول یک چرخه، مقدار مناسب آب وارد شود. هنگامی که شیر باز می شود، فشار آب، آب را به داخل دستگاه هدایت می کند.

  • پمپ گردش خون

یک موتور الکتریکی لیست کالاهای مجاز برای صادرات به عراق پمپ گردش خون را تغذیه می کند. در طول چرخه شستشو، پمپ آب را وارد بازوهای اسپری می کند. در طول چرخه تخلیه، پمپ آب را به داخل شیلنگ تخلیه هدایت می کند. مجموعه پمپ در زیر حوضچه، در مرکز ماشین ظرفشویی نصب شده است. دو نوع پمپ اصلی وجود دارد:

این پمپ ها بین پمپاژ آب به بازوهای اسپری و پمپاژ آب به سمت تخلیه با معکوس کردن جهت موتور جابجا می شوند. پمپ های برگشت پذیر معمولا به صورت عمودی نصب می شوند.

رانندگی مستقیم لیست کالاهای صادراتی ایران به قطر در این پمپ ها موتور فقط در یک جهت کار می کند. بنابراین، جهت جریان آب از بازوهای اسپری به لوله تخلیه از طریق یک شیر برقی تغییر می کند. پمپ های درایو مستقیم معمولاً به صورت افقی نصب می شوند.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
  1. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  2. ارگونومیت صندلی بسیار در سلامتی انسان مهم است