میلگرد بستر گالوانیزه که در ساخت کاخ الیزه استفاده شد تغییر شکل داد

هنگامی که برای شروع یک پروژه ساخت و ساز بتن یا سیمان آماده می شوید، ممکن است اصطلاح میلگرد بستر گالوانیزه در زمانی که قصد برنامه ریزی و خرید مصالح را داشتید، به کار رفته باشد.

اما میلگرد چیست؟ دقیقاً چه کاری برای پروژه شما انجام می دهد که آن را بسیار مهم می کند؟ آیا انواع مختلف واقعا برای پروژه شما حیاتی هستند؟ در اینجا نگاهی گذرا به اصول اولیه میلگرد برای کمک به شما برای شروع می باشد.

میلگرد یک میلگرد فولادی است که در ساخت و ساز بتن استفاده می شود. با افزودن این میله های فولادی تقویت کننده، بتن مسلح ایجاد می کنید.

چه پروژه شما شامل دال های کف، دیوارها یا ستون ها باشد، میلگرد کمک می کند تا ترک هایی که ایجاد می شوند از فروپاشی پروژه جلوگیری کنند.

اگرچه تمام ترک‌های بتن، میلگردها و مواد تقویت‌کننده به کنترل محل و وسعت ترک‌ها کمک می‌کنند. همچنین استحکام ساختاری پروژه را فراهم می کند.

چرا میلگرد در پروژه من مهم است؟ میلگرد بتن را چندین برابر در برابر شکست مقاوم می کند با استفاده از یک میله تقویت کننده که در برابر خوردگی مقاوم است، استحکام کششی را فراهم می کند.

اگر می خواهید بتنی خود را ساختاری کنید، میلگرد پشتیبانی بسیار قوی تری نسبت به سیم های فولادی، فایبرگلاس تقویت کننده و بسیاری از محصولات دیگر موجود در بازار دارد.

چرا؟ زیرا در نوع خود استحکام سازه ای را فراهم می کند.

طیف گسترده ای از انواع میلگرد در بازار وجود دارد: میلگرد فولاد کربنی ستون فقرات کار بتن است، در اکثر بتن ریزی ها استفاده می شود. چرا؟ هزینه کمتری دارد و استحکام بالایی را فراهم می کند.

GFRP پلیمری تقویت شده با الیاف شیشه جایگزینی برای میلگردهای فولادی سنتی است. با استفاده از فایبرگلاس، میلگرد به صورت چوبی ایجاد می شود تا تقویت شود از نظر استحکام کششی قوی تر است.

میلگردهای گالوانیزه در شرایطی که خوردگی می تواند مشکل ساز باشد استفاده می شود، میلگرد با استفاده از چندین فرآیند مختلف با روی پوشانده می شود.

این موارد می تواند شامل آبکاری سرد، آبکاری گرم یا آبکاری الکتریکی باشد. روی یک سد محافظ بر روی فولاد ایجاد می کند.

میلگردهای فولادی ضد زنگ در محیط های خورنده که روی به دلیل اثرات گالوانیزه شدن آن قابل استفاده نیست استفاده می شود.