نخود مشکل گشا بهانه ای برای گول خوردن دختری برای سرقتش از یک فروشگاه شد

آیا باید قبل از کاشت نخود مشکل گشا را با باکتری های تثبیت کننده نیتروژن تلقیح کنم؟ الف. هنگامی که نخود فرنگی در زمین جدید کاشته می شود، ممکن است با تلقیح نخودفرنگی با فرمول تجاری از باکتری های تثبیت کننده نیتروژن، عملکرد را افزایش دهید.

اما در یک باغ مستقر، تلقیح کمتر ضروری است. اگر شک دارید، تلقیح یک فرآیند نسبتا ارزان است که انجام آن آسان است و وضعیت بهتر مواد مغذی گیاهی را تضمین می کند.

دو نوع معمولی نخود وجود دارد، نخود سبز باغی که نیاز به پوسته پوسته شدن دارد و نخود خوراکی که به صورت کامل خورده می شود. نخود برفی، نخود فرنگی قندی غلاف نخود چینی و بسیاری دیگر در این دسته قرار می گیرند.

آنها غلاف های کم فیبر با نخودهای کوچک چروکیده در داخل هستند. کل غلاف خورده می شود، پخته یا خام.

نخود سبز باغی درست مانند نخود خشک حبوبات است، با این تفاوت که در مرحله نابالغ خورده می شود.

آنها یک آب و هوای خنک، محصول اوایل بهار هستند. نخودهای غلاف خوراکی را زمانی که صاف هستند برداشت کنید.

از هر دو دست استفاده کنید. با نگه داشتن ساقه گیاه در یک دست، از دست دیگر برای جدا کردن غلاف استفاده کنید. با استفاده از یک دست می توانید به راحتی کل گیاه را بالا بکشید.

غلاف های کوچکتر شیرین تر و لطیف تر هستند. از آنها برای خوردن خام استفاده کنید و بزرگترها را بپزید. نخود پوست کنده باید چاق باشد اما بزرگ نباشد. یکی را بررسی کنید تا زمانی که با ظاهر آشنا شوید.

پرپشت ترین نخودها باید قبل از شروع چروک شدن غلاف روی ساقه جمع شوند. نخود قدیمی طعم نشاسته ای و آرد آلود دارد.

نخود فرنگی تازه به مدت ۲ تا ۳ روز در یخچال نگهداری شود. شکر موجود در آنها به سرعت شروع به تبدیل شدن به نشاسته می کند حتی در زمانی که در یخچال هستند.

40 درصد شکر در چند ساعت تبدیل می شود. نخودهای شسته نشده را برای چند روز در کیسه های پلاستیکی سوراخ دار نگهداری کنید. هر چه زودتر خورده شوند بهتر است.