واکس مایع کفش را برق انداختن دندان هایتان استفاده کنید

مزیت اساسی واکس مایع کفش، توانایی آن در تغذیه چرم و بازگرداندن رنگ است. واکس کفش در درجه اول درخشندگی صیقلی را به کفش شما ارائه می دهد.

اگرچه هر دو پولیش اهداف خود را انجام می دهند، هر کدام برای پرداخت های مختلف استفاده می شود. با این اوصاف، بیایید نگاهی عمیق تر به لاک کرم کفش و فواید آن بیندازیم. 

 

کرم کفش Tarrago در بارسلون اسپانیا ساخته شده است و می توان ادعا کرد که بهترین کرم کفش است. این برند فقط به ارائه بهترین محصولات و تنها بهترین ذهن ها در پشت آن افتخار می کند.

 این کرم نرمی است که از موم های طبیعی از جمله موم کارنائوبا و موم زنبور عسل ساخته شده است. موم کارنوبا به عنوان ملکه موم ها نیز شناخته می شود زیرا درخشندگی ماندگاری ایجاد می کند و محافظت ضد آب را تضمین می کند.

 

کرم کفش Tarrago را می توان هم روی چرم و هم برای چرم مصنوعی استفاده کرد. فرقی نمی‌کند با چکمه‌ها، کفش‌ها یا زین‌های خش‌دار سر و کار داشته باشید.

این کرم کفش با استفاده آسان با خیال راحت تمیز می‌کند و درخشندگی زیبایی به شما می‌دهد و مراقبت عالی از چرم را ارائه می‌دهد.

به لطف تعداد کل موم کارنوبا و موم زنبور عسل تاراگو، تغذیه و انعطاف پذیری چرم را نیز فراهم می کند. با این حال، بهترین بخش، طیف گسترده ای از رنگ ها است.

شما می توانید مطمئن باشید که مطابقت کامل را برای هر کفش و چکمه ای پیدا خواهید کرد!

 حتی می توانید دو سایه را با هم مخلوط کنید تا رنگ جدیدی به دست آورید و ترکیب رنگ ها روی ثبات یا نتایج تأثیری نخواهد داشت. ب

علاوه، کرم کفش تاراگو به دلیل محتوای باکیفیت غلظت رنگدانه ها، پوشش بسیار خوبی را ارائه می دهد.