چمن مصنوعی برای بالکنی که از زباله های بازیافتی ساخته شده بود

تا به حال به این فکر کرده اید که پلاستیک ساده چگونه به چمن مصنوعی برای بالکن زیبای شما تبدیل می شود؟

همه چیز با گلوله های پلاستیکی سفید شروع می شود که به عنوان ماده پایه عمل می کنند و با گلوله های سبز که رنگ ها را نگه می دارند ترکیب می شوند، U.V. تثبیت کننده ها و افزودنی ها

تجهیزات پلاستیک را با هم ذوب می کنند و آن را از طریق یک صفحه فولادی سوراخ دار بیرون می آورند.

رشته ها از صفحه فولادی خارج می شوند و به داخل یک گودال آب می روند که مخلوط چمن مصنوعی را جامد می کند.

یک ماشین رشته ها را از طریق یک قرقره بزرگ می کشد و آنها را در حالی که قرار است روند بعدی را از بین ببرد. غلتک ها رشته ها را آنقدر می کشند که به نازکی علف واقعی تبدیل می شوند.

قرقره ها رشته های چمن مصنوعی را نگاه می دارند. زمانی که یک قرقره پر شد، رشته های رنگی مختلف به هم بافته می شوند تا چند گیاه مصنوعی را تشکیل دهند.

نخ با عبور از راهنماها در حالی که به دور یک قرقره غول پیچیده می شود، از شل شدن آن جلوگیری می کند.

پارچه مش با ورقه مصنوعی ادغام می شود در حالی که نخ مصنوعی از طریق یک لوله به دستگاه تافتینگ می رود. یک ماشین تافتینگ مانند یک چرخ خیاطی غول پیکر است و حاوی بیش از 200 سوزن برای قلاب کردن نخ از طریق ورقه است.

در حالی که چمن در حال تافت زدن است، چاقوهای کوچکی که در زیر آن قرار دارند، انتهای آن را برش می دهند تا نخ مانند تیغه های چمن به نظر برسد. پشتی به یک غلتک پوششی منتقل می شود که چسب را برای اعمال روی پشتی چمن می گیرد.

چسب هم در هوای آزاد و هم در محیط بسته خشک می شود. همانطور که چمن از خشک کردن خارج می شود، پین های داغ سوراخ هایی را برای زهکشی درون چمن می سوزانند.

پس از انجام چندین بازرسی، از جمله اندازه گیری طول الیاف چمن و پیرایش جزئی، چمن به دستگاهی منتقل می شود که پایه های فوتبال را شبیه سازی می کند تا دوام چمن را تأیید کند.

این ویدیوی جامع که در برنامه پرطرفدار کانال دیسکاوری «چگونه ساخته می‌شود» شما را در هر مرحله از فرآیند چمن مصنوعی نیز به نمایش می‌گذارد.