کار گذاشتن لوله و اتصالات گاز بر روی سیاره مریخ

انواع لوله و اتصالات گاز در سیستم های لوله، یک اتصال یا آداپتور برای اتصال طول مستقیم لوله یا لوله، تطبیق با اندازه ها یا اشکال مختلف و تنظیم (یا اندازه گیری) جریان سیال از جمله موارد دیگر استفاده می شود.

این اتصالات در لوله کشی برای کنترل جریان آب، گاز یا زباله های مایع در یک سیستم لوله یا لوله در یک محیط خانگی یا تجاری استفاده می شود.

انواع مختلفی از اتصالات لوله در سیستم های لوله کشی استفاده می شود. زانوها، کاهنده ها، سه راهی ها، کوپلینگ ها، اتصالات، کلاهک ها، صلیب ها، شاخه ها، نوک سینه ها، آداپتورها، بوش ها، سوپاپ ها، خروجی ها و فلنج ها مهم ترین و اغلب مورد درخواست هستند.

چندین طبقه بندی فشار برای این اتصالات لوله وجود دارد که از 150 PSI تا 3000 LB متغیر است.

استفاده از ابزارهای صنعتی ایجاد اتصالات لوله را امکان پذیر می کند. بسیاری از تولید کنندگان، توزیع کنندگان، تامین کنندگان و شرکت های مختلف اتصالات لوله را ارائه می دهند و Linquip مجموعه بزرگی از اتصالات لوله برای فروش دارد.

با کارشناسان Pipe Fittings در Linquip تماس بگیرید تا در مورد نحوه برقراری ارتباط با طیف گسترده ای از ارائه دهندگان خدمات که به طور مداوم کالاهای با کیفیت بالا را ارائه می دهند، بیشتر بدانید.

اتصالات (به ویژه انواع غیر معمول) برای نصب نیاز به زمان، پول، مواد و ابزار دارند، اما آنها یکی از جنبه های ضروری سیستم های لوله کشی و لوله کشی هستند. اگرچه شیرها از نظر فنی اتصالات هستند، اما اغلب به طور مستقل درمان می شوند.

اتصالات لوله برای اتصال لوله ها به یکدیگر استفاده می شود. جزء سیستم لوله کشی که به آرنج و سه راهی کمک می کند جهت جریان را تغییر می دهد.

کاهنده ها و سه راهی های کاهش دهنده اندازه لوله را تغییر می دهند. قطعات مختلف مانند کوپلینگ برای اتصال و توقف جریان استفاده می شود، در حالی که از Caps برای متوقف کردن جریان استفاده می شود.

اتصالات لوله ای که برای اتصال دو سر لوله ها استفاده می شود به عنوان یک اتصال شناخته می شود. سه جزء یک پیوند را تشکیل می دهند: یک مهره، یک انتهای نر و یک انتهای ماده.

با کمک مهره ها، انتهای نر و ماده در کنار هم قرار می گیرند و مفصل باید به اندازه کافی فشرده شود تا آنها را به هم متصل کند.