کلاه حصیری بزرگی که زنی با گذاشتن بر سرش کچل شد

طرح‌هایی از کلاه حصیری بزرگ وجود دارند که هیچ‌کس، اصلاً اهمیتی نمی‌دهد که چقدر جذاب هستند، نمی‌تواند آنها را اجرا کند.

ما به تو نگاه می کنیم، قایقران نی. اما، در کل، اگر اعتماد به نفس لازم برای متعهد شدن به استایل را دارید، کلاه پانامایی بر خلاف سایر کلاه ها به شما روحیه می دهد.

پس به ما اجازه دهید تا شما را در مورد فضیلت‌های این شگفتی‌های بافته شده متقاعد کنیم و به دلایلی گوش دهید که «مرد نی» بودن همیشه چیز بدی نیست.

یکی از مشکلات اصلی کلاه ها به طور کلی این است که بیش از حد رسمی به نظر می رسند – کلاه های بالا، بولرها و فدوراهای نمدی شما یا غیرقابل بخشش غیررسمی.

به کلاه بیس بال، باقالی یا، خدا به ما کمک کن، گیره فکر کنید. با این حال، اشغال حد وسط، کاه حقیر است.

نه خیلی باهوش و نه خیلی معمولی، یک کلاه حصیری به طرز ماهرانه و با استایلی فوق العاده روی خط طناب می نشیند.

به این معنی که با یک کت و شلوار کتان در یک مهمانی تابستانی به همان اندازه که در ساحل با شورت شنا و کوبایی به نظر می رسد خوب به نظر می رسد. پیراهن یقه دار.

آنها سبک وزن هستند: همانطور که ما در آخرین نی های تابستان چنگ می زنیم، مهم است که لباس پوشیدن را برای فصل ادامه دهیم.

این بدان معناست که پیراهن های سبک وزن و شلوارهای کتان – حتی اگر آب و هوا ما را مجبور کند فکر کنیم که روزهای آفتابی پشت سر ما هستند.

اما، در روزهایی که ابرها از بین می روند – و در تعطیلات زیادی که هنوز در تابستان امسال برگزار نشده است – کلاه حصیری یکی از لوازم جانبی است که باید داشته باشید.

این کلاه ها قابل تنفس، برای دور نگه داشتن اشعه از صورت شما عالی است، و با ظاهری سبک تابستانی، این کلاه ها برای تابستان ساخته شده اند و با توجه به وزن حداقلی که دارند برای مسافرت عالی هستند.

برخی از کلاه‌بازان حتی کلاه‌های پانامایی یا فدوراهای حصیری را ارائه می‌کنند که می‌توانند به منظور آسان‌تر نگهداری آن‌ها جمع شوند.